пятница, 16 июня 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе.Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні.Як допомогти у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання .Як я можу задовольняти різноманітні потреби учнів. Як я зможу спланувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.Як інтернет-ресурси, такі як вікі чи блоги, в яких учні відображають результати пошукової діяльності, досліджують та збирають гіперпосилання на відповідні ресурси;нтернет-ресурси, в яких зберігаються завдання, вправи та приклади, які учні завжди можуть переглянути, ресурси з переліком необхідних джерел, інструкції для допомоги діяльності учнів у проекті; а також ресурси, які надають посилання на сайти для співпраці;презентації, в яких наведені моделі для наслідування навичок 21 століття, або вправи для командної взаємодії, розминки тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий